Thread: 100km probleem
View Single Post
Old 21-09-2007, 16:31
rhwp's Avatar
rhwp rhwp is offline
Forum regular

Heren, bedankt voor het meedenken tot nu toe!

Ik ben nog niet zo auto-elektrotechnisch, maar dat de accu wordt leeggetrokken lijkt me logischerwijs niet mogelijk. Een auto rijdt toch geen 100km op een accu!? Ook kan ik na het uitvallen wel weer starten, maar blijft ie dan niet stationair lopen (anders was ie ook niet uitgevallen lijkt me). Bedenk me nu: heb wel een aantal keer gezien dat wanneer het probleem weer op kwam, tijdens het schakelen bij het intrappen van de koppeling in feite heel de auto kortstondig uitvalt. Acculampje brandt kort en motor valt eigenlijk uit maar wordt daarna wel weer opgepakt, tot ik helemaal stil sta dan slaat ie uit. Bij het gas terug nemen hort en stoot ie al wat in deze fase.

@ Gertjan Vento: Wat bedoel je precies? Wat kan er mis zijn met m'n contactslot (kan ik dit zien?)

@ Sponze: Massalek? Waardoor kan dat veroorzaakt worden, hoe kan ik dat zien?
Bij de temp.meter heb ik nooit afwijkingen geconstateerd; de benzinemeter het ik nooit zo op gelet, maar tijdens het rijden geen afwijkingen gezien.

Tis ook nog es een lastig probleem om een dealer/garage voor op te zoeken. Dan moet ik eigenlijk eerst 100km rijden en zorgen dat ik net bij hun uit kom

Donkervoort Automobilia.nl
Reply With Quote