
01-10-2007, 13:30
|
 |
Postwhore
|
|
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,353
|
|
Ik heb de benzinepomp nog eens wat beter bekeken, maar volgens mij is deze nog niet eens zo heel lang geleden vernieuwd... hij ziet er nog vrij nieuw uit.
Verder heb ik de carb. eens goed schoon gemaakt. De hoofdsproeier onder in de vlotterkamer was vuil, er zaten wat kleine vuildeeltjes in. Verder heb ik ook het inlaatventieltje waar de vlotternaald in zit eens goed schoongemaakt, ook deze was iets verstopt.
Het probleem lijkt nu verholpen te zijn! Net nog even dezelfde testrit gemaakt als laatst (toen viel ie 2x uit onderweg) en nu zonder problemen!
Wat me als enige opviel is dat de motor vrij heet werd, nu heb ik hier nog niet eerder op gelet, maar is het normaal dat het inlaatspruitstuk en de benzinepomp zo heet worden dat je ze niet aan kan raken...?
Ik wil proberen om de motor nog even af te laten stellen op co-gehalte. Het zal me niks verbazen als ik nu met een verkeerde instelling rondrij. Ik merk ook dat hij lichtjes stottert bij constant rijden.
|