Nou ik zou niet je veerpoot loshalen van je naaf als de auto al uitgelijnd is.
Ik haal de stuurstang los, onderkant van de draagarm, de aandrijfas in de naaf en de veerpoot boven bij de toplagers. Zo haal ik de naaf met veerpoot en al los.
Daarna leg ik hem onder de pers en vervang ik het lager.
Zo is het mij uitgelegd, of het ook daadwerkelijk zo gaat lukken is me nog niet 100% zeker. Maar heb laatst mijn aandrijfas al los gehad en toen heb ik al deze dingen ook al los gehad liggen behalve mijn veerpoot, dus denk wel dat het gaat lukken zo.
Succes en ik zou het super vinden als je het even laat weten of het verholpen is, hoewel ik als alles goed gaat die van mij ook al zaterdag vervang.
Wanneer vervang jij ze ?
En over je carter, die van mij ligt ook niet dat je zegt er hoog

, maar heb in al die tijd pas een keer mijn carterpan geraakt en dat was ook op een erg extreme weg toen dat gebeurde. Ik raak veel eerder die plaatjes op mijn draagarmen. Volgend seizoen met de RM's 8j voor zal hij misschien een heel klein stukje omhoog moeten, maar wil proberen zo veel mogelijk in de kasten te blijven met mijn banden.
met naaf bedoel ik het gedeelte waar het wiellager zich in bevind, weet even niet of dit de juiste benaming hiervoor is