View Single Post
Old 03-10-2007, 18:31
arno Derby's Avatar
arno Derby arno Derby is offline
VW Guru

Send a message via MSN to arno Derby
Default A.P.K. afkeur (terecht of overdreven)

Hee mensen
Nadat ik bij mijn golfje de koppeling, waterpomp, distubutie riem, kachel radiateur en de banden heb vervangen dacht ik de auto even gauw te keuren.
Omdat de auto niet veel km heeft gelopen en erg goed rijd dacht ik dat er niks mis mee kon zijn.
Maar nou is ie dus weg geweest voor de keuring en nou komen ze met een lijst afkeur punten:

Rem verschil achter (begrijp ik als afkeur)

Speling op stuur kollom (Het is minimaal en ik heb laatst een ander laten keuren en die is goed gekeurt met veel meer speling)

Benzine lekage (Ook wel begrijpelijk en rook ook al eens benzine lucht)

Veerschotels (niks van te zien maar wel een heel klein beetje speling te voelen)

Bestuurders stoel klapt moeilijk naar voren (Tja lijkt mij mijn probleem en niet die van hun)

Remslang zou gedraaid zitten

Karter ontluchtings slang zou niet goed meer zijn.

Ik heb t idee dat somige dingen een beetje overdreven zijn zoals de bestuurders stoel.
Maarja dacht hem dus even gauw te keuren maar ondertussen kost alles wat ik er aan gedaan heb wel een hoop geld. Maarja dan heb ik straks ook bijna een nieuwe golf he.

Hebben meer mensen die deze punten als afkeur gehad en zijn dit vaker voor komende problemen of heb ik hier gewoon pech gehad dat een of andere nauwe pipo mijn auto heeft gekeurt?

Gr Arno

Polo 86(c) treffen Holland

Polo 86(c) treffen Holland hyves
Reply With Quote