Zal even uitleggen wat de bedoeling is.
Ik heb een golf g60 gekocht zonder motor , draadboom etc etc.
Dus een kaal chassis die verder aan de buitenkant kompleet is.
Hier wil ik een 20v turbo inbouwen ( reeds aanwezig)
De motordraadboom word dta dus daar heb ik niet veel belang bij.
De draadboom naar achteren voor de verlichting en pomp heb ik al
Zekeringkans van een central elecktric heb ik ook , incl de bedrading naar het contactslot en kolom schakelaars.
De bedrading in de motorruimte heb ik ook wel , maar dan van een 1.8i incl de verlichtingsdraadboom.
Nu wilt dat ik bij het demonteren erachter kwam dat de draadboom van het dashboard 1 geheel is origineel, niks mis mee natuurlijk zou je zeggen. Maar 1 draadje die in de stekker zit voor in de zekering kast splitst zich origineel op naar de draadboom in de motorruimte.
Nu staat mij bij dat dit bij een golf g60 appart is.
Net als de draadboom voor de voor verlichting.
De draadboom voor de verlichting voor heb ik ook wel, maar is niet helemaal fris meer.
En wat de motorkabelboom betreft, ik heb natuurlijk wel een aansturing voor mijn tellerhuis nodig. Voor de temeratuur meter , olie lampje en dergelijken.
Naar mijn weten is dit bij bepaalde type`s los van de ecu.
De kabelboom die ik nu heb voor het motorruim is alles 1 geheel. Dus veels te veel troep dan ik nodig heb.
Hoop dat dit een klein beetje duidelijk is.
VAndaar dat ik eventueel alles van een golf g60 wil hebben, dan heb ik namelijk ook de mfa functie voor olie temperatuur en buiten temperatuur.
