View Single Post
Old 04-10-2007, 11:37
Arne's Avatar
Arne Arne is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Arne

Ok heb eergisteren wat lopen klussen aan de auto.

Ik was druk bezig met demontage van de naaf, maar kon helaas niet verder omdat ik de stuurkogel niet los kreeg...Heb ook geen poelietrekker oid en ik was bang dat ik het zou slopen, dus ben maar gestopt. Wel dacht ik nog even de centrale moer te controleren op de naaf, die bleek dus helemaal los te zitten :S

Ook zag ik dat de as hoes aan de bakkant van de korte as nog maar voor de helft was, de rest is gewoon weg :S Ben bang dat er daar ook wat aan de hand is.

Maar goed, alles weer gemonteerd, ook nieuwe toplagers op de veerpoten gezet (waren goed verrot) en gaan testrijden.

Resultaat: het schokken is een heel stuk minder, maar is er nog steeds. Ook hoor ik het wiellager zingen, dat is ook gesloopt denk ik door een tijdje met de losse moer te hebben gereden.

Maar goed, de boel moet toch uit elkaar voor de ashoes en eventueel vervangen van de complete homokineet...Ben bang dat het toch daar in zit. Kan het wiellager ook meteen gedaan worden....

Ga waarschijnlijk volgende week zondag ergens op de brug en dan proberen we het te fixen.
Reply With Quote