Houden, en dan een dikke 3,2L VR6 blok erin mikken

, zo plat mogelijk(!!!)

reusachtige 18" velgen erop

, Golf 4 of Audi TT dash erin

, en de auto in een andere kleur laten spuiten van b.v. BMW of Mercedes of evt. Porsche...
Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik niet voor dat dilemma, houden of verkopen aan het VW-Museum, sta.
W.b.t. houden en zelf restaureren, het zal je wel duidelijk zijn dat als je deze auto weer helemaal authentiek wil krijgen, het lang kan gaan duren, de (juiste) onderdelen voor zo`n zulke vroege Golf 1 liggen per slot van rekening niet voor het oprapen, vooral w.b.t. plaatwerk, interieur e.d. is erg moeilijk aan te komen, maar dat kan ook een uitdaging voor je zijn...
En hoe VW die auto bij een evt. verkoop zou gaan restaureren? Geen idee, hopenlijk zo goed en zo authentiek mogelijk. Wat ik denk is dat het hun om het even is of deze auto een origineel `75er NL kenteken heeft of niet...who cares in Duitsland?
Dat je voor deze auto b.v. een gloednieuwe Golf V GTI van hun in ruil krijgt valt te betwijfelen, bij die gedachte zijn anderen al bedrogen uitgekomen:
klik...en trouwens wat is er zo speciaal aan een Golf V GTI in vergelijking met zo een super zeldzaam oer exemplaar? Wat dus valt te betwijfelen of je er zoiets of überhaupt een nieuwe auto van hun in ruil ervoor terug krijgt...
Quote:
Originally Posted by Sjoes 85
In dat geval ben ik ook zeer benieuwd naar hoe VW lucht heeft gekregen van het bestaan van de auto en de gegevens van de eigenaar.
|
Quote:
Originally Posted by Split52
Ding staat wel op een paar bekende internetsites en is inmiddels ook bekend bij de golf1-IG....
|
Inderdaad, ik denk, vermoed, weet het niet zeker, is dat VW er via
deze thread lucht van heeft gekregen, ik weet iig dat iemand van de golf1-IG bij VW werkzaam is en daar op de een of andere manier iets heeft te doen met historische auto´s, kan dus zijn dat ze door die persoon erop attent zijn gemaakt.
Maar nogmaals houden en zelf opknappen of aan het VW museum verkopen, geen idee, ik kan er je helaas geen raad over geven.