10-10-2007, 17:28
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Sander
Ik doe graag een stapje extra voor mensen van het forum. Wil dus beste een setje velgen o.i.d. even vast houden voor iemand. Dat is nou het leuke van een forum in tegenstelling tot marktplaats.
Dat je openlijk commentaar krijgt hier als je voor de tweede keer mensen het vel over de neus probeerd te trekken lijkt me te verwachten. Ik ga er dan wel vanuit dat Ralph toch minimaal een keer de kans krijgt in dit topic te verdedigen.
|
Ah eindelijk iemand die het begrijpt, gezien het feit dat ik het rete druk heb op mn werk en niet kan bellen, snel een berichtje gestuurd (geen gekke taal gewoon net smsje).
Maargoed heb geen slecht woord gezegd over de mk2 die je in je advertentie hebt staan, echter geeft dit me de kans om dat wel te doen, thanx budd...
had gelijk ff genoteerd dat er 254.000 km op de klok staat  je adverteerd met een kleine pulley en chip maar deze eigenlijk gewoon origineel zijn, je maarliefst een paar maanden van deze auto gebruik hebt gemaakt (in welke zin dan ook, gezien de reparaties).
have it your way or another, moet de gek nog zien die je auto gaat kopen voor die prijs, anyway je hartje luchten op het forum moet je zelf weten... veel vrienden ga jij er niet aan overhouden. en please get urself that bloody corsa!

|