Zo na een poosje niet geupdate te hebben, moest het er toch maar weer van komen. Heb het met werk en de auto erg druk gehad dus weinig tijd gehad om foto's te schieten en te posten. Een paar foto's zijn wel gemaakt plus een lijstje met de voor en achteruitgangen:
Heb voor de auto een spit in elkaar gebakken zodat ik mooi aan de bodem ed kon werken. Inmiddels is de voorkant van de bok tijdelijk vervangen voor een stalen bok zodat ik het voorfront kon verwijderen:
Verder zat er nog behoorlijk wat extra laswerk aan de auto. Heb niet overal foto's van genomen maar ik zal verderop een flinke opsomming gaan geven. Hier de bodem passagierszijde(alleen voor) en de binnendorpel (ook alleen voor).
De complete hoek onder de a stijl (voorkant van de dorpels) was compleet rot en zeer slecht gerepareerd. Met als gevolg dat ik de onderkant a-stijl flink stuk in het binnenscherm en het gedeelte wat onder de auto, rond de kriksteun zit heb moeten vervangen.
ps. sommige lijnen lijken niet helemaal te kloppen maar hier moet ik nog mee bezig.
Nou en nu zal ik even een flinke opsomming van het laswerk geven:
Achterpaneel, (leek goed maar......) moet nog
Reservewielbak, moet nog
Beide spatbordranden (binnen en buiten) klaar
Dorpels (beide kanten binnen en buiten) zo goed als klaar
Nodige gaten in achterste binnenschermen klaar
Gat onder achterbank (bestuurderszijde) zo goed als klaar
Achterasophanging (bestuurderszijde) klaar
Raamsponningen zo goed als klaar
Parafaan zo goed als klaar
voorfront (zat alleen aan de bumpersteunen en bovenkant binnenscherm gebakken) moet dus nog
Gat bij montagepunt stuurinrichting moet nog
accubak moet nog
bodemplaat (passagier) klaar
parafaan zo goed als klaar
onderkant deuren (beide inclusief onderkant frame)
Dak (velux dakvenster) moet nog
Dat was het waarschijnlijk wel

. I know hij is wel erg rot maar ja ik heb het er voor over dus alles komt goed. Verders is de achteras klaar en het blok zit weer bijna helamaal in elkaar.
En ja er rijd nog een golfje rond en daar beleef je ook wel eens wat mee......
Ik was even vergeten dat ik nog 2 emmers sierpleister (stucadoor) achterin de kofferbak HAD staan. Combinatie van bepaalde factoren: weitec, potenza en landweg geeft ROMMEL. U raad het al er ging 1 emmer schoon leeg door de kofferbak heen.
Die jongen op de foto is een kameraad van me die bij mij met een brommer bezig is.
Nou dit was weer de nodige leed en update.