View Single Post
Old 12-10-2007, 18:29
JurjenV's Avatar
JurjenV JurjenV is offline
No personal life

Mooie klotedag vandaag...

Vanmorgen eerst maar eens naar de sloop om wat spul, dat gehaald en vervolgens door naar v/d Brug. Ook daar wat zooi gehaald en verder naar de lappenwinkel. Ik ben namelijk mijn hoofdsteunhoes verloren en kan hem niet meer vinden. Ook daar was hij niet gevonden ...

Vervolgens door naar Autoshop Swieringa voor de Xenon welke ik had besteld. Thuis aangekomen eerst eens met een 2e set koplampen begonnen te knoeien, dit moesten smoked koplampies worden. Helaas wilde het met geen mogelijkheid lukken dus werd Jurjen op een gegeven ogenblik een bietsje boos. Die smoked koplamp gaat dus eerst niks worden

Toen de xenon in gaan bouwen. Mooie plankjes gemaakt en alles aangeloten, en ja hoor... het werkte niet... Snel naar Swieringa om het probleem voor te leggen. Er bleek dus een motortje stuk te zijn waarvoor ik een nieuwe heb gekregen, en jawel het spul doet het

Nu voor zondag nog genoeg te doen maar zodadelijk naar MPF in Marum en morgen naar de LPD in Drachten (Landelijke Politie Dag) Dus zondag vroeg uit de veren om te wassen en de punten op de IJ te zetten...