Zal maar alvast een begin topic maken voor mijn projectje.
Het is een golf g60 die ik van gti-g60 girl heb overgenomen als kaal wrak.
Mooie zee blauwe kleur, en enkelt nog voorzien van plaatwerk en ramen.
Verder geheel kaal gehaald incl onderstel.
Deze heb ik gekocht om wer op te bouwen met een 20v motor erin.
De motor had ik al 2 maanden geleden gekocht, het is een auq motorcode uit een seat leon vandaan.
Standaard 180pk en straks met dta iets meer.
Ik heb nog niet echt duidelijke foto`s van de auto en motor. Zal die morgen even maken.
Ben nu langzamerhand bezig om de auto weer kompleet in elkaar te krijgen.
Gedeelte van het interieur zit er al weer in , dit is een blauw recaro setje. Niet nieuw meer , maar voorlopig goedgenoeg voor mij.
Het subframe en draagarmen heb ik laten stralen en liggen nu bij de spuiterij om zwart gespoten te worden.
Stuurhuis uit elkaar gehaald , schoongemaakt, likje verf erover en weer in elkaar.
Tijdelijk zit er nu een subframe onder om hem toch mobiel te houden.
De achteras zit ik nog op te wachten, ben opzoek naar een achteras om te laten stralen en ook te spuiten .
Zit nu wel een g60 as onder, maar die wil ik daar laten om de auto mobiel te houden.
Voor de achterkant heb ik 2 zo goed als nieuwe remklauwen liggen. Enkelt nog even schijfen en lagers vervangen achter en hij is weer kompleet.
De motor zelf is bijna helemaal ontdaan van overbodige delen.
Gewone disbobine gemonteerd, ( beugeltje gemaakt).
Stuurbekrachtiging en airco verwijderd.
Zit nu nog op de g60 bak te wachten zodat de motor tijdelijk zijn onderkomen kan vinden in het motorruim.
Verder denk ik dat foto`s meer zeggen dan tekst , dus zal proberen morgen foto`s te maken.
Dit zijn nog foto`s uit de tijd dat hij nog gewoon als g60 door het leven ging:
foto`s van hoe hij er nu bij staat volgen dus nog.