View Single Post
  #95  
Old 18-10-2007, 23:33
mibo motorsport's Avatar
mibo motorsport mibo motorsport is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 170
Default

Hoi
als eerste wil ik even kwijt dat ik dit een superproject vind daar ik zelf al een aantal type 1 golfjes heb omgebouwd naar vr 6 en weet hoeveel werk erin zit
maar nu even het volgende

Ik Ben Vandaag Bij De Rdw Keuring Geweest In Heerenveen Met Een Golf 1 16v 2.0 Liter 150pk Deze Auto Had De Duitse Tuv Keuring En Werd Zonder Probleem Goedgekeurd En Heeft Dus Nu Ook 16v 150 Pk Op Kenteken
Ook Heb Ik Gevraagd Naar De Type Keuring In Nederland Voor De Golf 1 Vr6
Het Antwoord Van De Keurmeester Was
Je Kan Naar Leleystad Gaan Om Hem Om Te Keuren Dit Kost In Totaal 750 Euro
Ze Doen Dan Een Geluidstest En Een Rijgedragstest En Dat Is Nou Net Waar De Golf 1 Vr 6 In Nederland Op Strand Bij De Keuring De Motor Is Te Zwaar Voor Een Golf 1 En Bij De Rijgedrags Test Testen Ze Hem Zodanig Dat Ie Van Voren Steeds Naar Buiten Wil Schuiven(omdat De Gewichtsverdeling Niet Meer Goed Is) En Daarom Word Ie Gegarandeerd Afgekeurd In Nederland Dus Weggegooid Geld Let Wel Dit Zijn Woorden Van De Keurmeester Die Dit Al Een Aantal Malen Heeft Meegemaakt Overigens Als De Auto Word Afgekeurd Word Ook Gelijk Je Kenteken Ingenomen En Krijg Je Het Weer Terug Als De Auto In Originele Staat Terug Word Gebracht
De Enige Manier Om Een Golf 1 Vr6 Op Kenteken Te Krijgen Is Om Hem Uit Te Voeren Naar Duitsland En Daar Bij De Tuv Te Laten Keuren (deze Keuren Hem Wel Goed M,its De Motor Netjes Is Ingebouwd En De Katalysator Gemonteerd Is Samen Met De Remmen ) Dit Even Ter Info Ik Ben Niet Aansprakelijk Voor De Woorden Van De Keurmeester
Mvg Mibo
Reply With Quote