22-10-2007, 17:46
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Dit soort topic is al eens een keer eerder voorbij gekomen en liep toen ook op niets uit. Vind het overigens niet echt een probleem van die vlugge aanbieders, en het is al jaren hier geen probleem....toch?
|
Daar ging het me ook niet echt direct om. Dat iemand er voor kiest zich wel of niet voor te stellen maakt me niet uit. Het maakt het natuurlijk wel wat knuffeliger als we mekaar een beetje kennen.
Maar los daarvan ging het me er om dat er veel nieuwen zijn die zich nogal misdragen. Nou heb ik toevallig de opmerking van Martie er uit geplukt, maar er vliegen de laatste tijd steeds meer van zulke opmerkingen over en weer. Als je dan naar de datum van aanmelden kijkt zijn het meestal gebruikers die zich net hebben aangemeld, en amper aan de 5 posts zitten en al met hun lange tenen hier rondstampen.
Ik hoef niet van iedereen naam, toenaam, lievelingskleur en eerste vriendinnetje te kennen (al zou die vriendin misschien niet verkeerd zijn... ok we dwalen af) maar 't zou leuk zijn als iedereen zich wat normaler gedraagt. 
|