25-10-2007, 17:51
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
De auto zal dan wel een stukje terug omhoog gaan om het allemaal wat langer heel te houden. Maar voorlopig ligt het blok er nog niet in, ik heb er nog het een en ander mee gepland. Maar dat komt later wel allemaal in het topic te staan.
Ik heb alleen nog even een andere achteras nodig, van een 16v, dus met schijven. Omdat ik de auto anders waarschijnlijk nooit door de keuring ga krijgen.
RubenD vertelde me trouwens wat over een gasveer oid die kantelen van het blok tegengaat. Hiervoor zit geen bevestiging in mijn auto (logisch met een 1300). Heeft iemand hier een feuteu van zodat ik kan zien waar het moet komen en hoe alles in elkaar zit? Wil het graag wel goed doen.
Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden? De motorsteun op het subframe is anders dan die die ik nu heb, dus daarom heb ik het frame mee overgenomen. De assen zijn een stuk dikker, maar die zitten er dus ook bij. Waar moet ik verder nog op letten? Is er aan de koets van een 1.3 en KR wat anders? In verband met bijvoorbeeld de uitlaat die anders zit doordat het blok bij beide motoren andersom zit? Of zit er bij een originele KR misschien meer speling tussen de steekassen en de chassisbalken omdat de assen dikker zijn? Of zal ik een stuk uit de balk moeten halen als ik zo laag wil blijven? Want hij loopt nu al goed aan...
@Gertjan: zijn de lampen trouwens in orde? 
|