27-10-2007, 22:23
|
 |
VW Guru
|
|
|
|
ik snap de foto niet helemaal. maar toevallig ben ik op t moment een wielrand van een golfje 3 aan t vervangen en die wielrand is /--\ zo ongeveer geleverd. in een soort van A profiel zonder t bovenste 3hoekje dus. Vast niet duidelijk haha.
Maargoed zoals ik de foto bekijk is dat hier ook geweest en hebben ze hem er compleet overheen gelast. Op de plek waar hij gelast is begint hij nu te roesten door dat hij niet goed behandelt is. Maar doordat hij er compleet overheen gelast is zit het oude plaatwerk er nog onder. Dat is eigenlijk niet echt handig want ik weet bijna 100% zeker dat hij daar tussen ook aan het roesten is. Ook al hebben ze een roest behandeling gedaan ofzo. Op de plek waar je last verbrand de lak en zink laag en dan kun je m wel een antie roest behandelijk geven maar tussen die 2 plaat delen kom je nooit tussen meer je antie roest.
Waarschijnlijk kom je eerst een berg plamuur tegen aan de buiten kant van het achterscherm en daarna de las en het ingelaste reparatie deel. Als je het echt goed wilt maken moet je het er af slijpen en een nieuwe er in lassen maar dus NIET er overheen lassen maar op maat maken en er echt IN lassen dus.
Dat er overheen lassen zie ik wel vaker dat jongens dat doen maar dat werkt dus echt niet. Het ziet er vas mooi uit voor een jaar of 2 en daarna komt het allemaal omhoog en als je pech hebt kun je er een nieuw achterscherm op zetten.
succes
Gr
|