
01-11-2007, 10:58
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
|
|
Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Even in het kort:
Die moer van de stuurstang moet echt los. Desnoods de moer splijten ofzo.
|
Met een (speciale) klem zet je de boel vast: meestal wil de moer wel los, maar draait de bout (kogel) mee. Bij een niet verlaagde polo kan je linksvoor (met een beetje geluk) de luchtsleutel d'r op krijgen voor het losdraaien. Rechtsvoor heb je net iets minder ruimte (door de accubak).
Quote:
Onderaan het fusee zit een bout en een moer die, die moeten ook los. Dan kun je het fusee van de daagarm scheiden. Meestal moet daar nog even een schroevendraaier in de sleuf worden gewrikt om de boel los te krijgen.
|
Foei! Gietijzer: Geen schroevendraaier d'r tussen en wrikken maar!!
(maar zonder schroevendraaier lukt t mij ook niet  )
__________________
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|