Dag broederschap van Vw techneuten en liefhebbers!
Ik heb een klein probleempje op te lossen :
voor mijn vriendin hebben we een nieuwe auto gekocht, uiteraard een VW omdat er naast de Range Rover ook nog iets min of meer betrouwbaars op de oprit moet staan
Dus omdat ik zelf gek ben van 4x4 en ondertussen de rest van de familie haast ook, hebben we 4 jaar geleden een Golf Country gekocht, heerlijk autotje maar zo vond mijn vriendin net iets te opvallend
Zodoende na enig speurwerk naar een leuke geschikte auto op een leuke Vw Golf Syncro gestuit (understatement

)
Maar nu! Alhoewel ze beide met een 1.8 zijn uitgerust heeft de nieuwe Golf III maar 90PK en haar oude scheurijzer ergens rond de 100, en dat verschil is merkbaar ondank dat de III vast iets zwaarder is natuurlijk.
In zoverre ben ik eruit dat de Country een Multipoint injectie heeft en de III een singlepoint,.klopt dat??
Nu zou ik graag met haar nieuwe auto weer rond die 100 pk uitkomen door eoa aanpassing. of meer natuurlijk!
Maar wat zijn in dit geval de beste opties??
Ik kan jullie alles vertellen van LandRover maar over de VW hoor ik graag van jullie.
Het is dus een Golf III fulloptions Sycromet een VW Country subframe.
ik zal proberen een fototje in te voegen,..'t zijn namelijk leuke apparte wagentjes,.. en de nieuwe Golf zijn we ook heel erg blij mee
btw,.. hoe kan het dat sommige lcd't van de klokjes (tijd en km) wegvallen? onwilekeurig zie ik halve cijfertjes
thanx alvast!
grtn
Roland
Http://rolandrover.mijnalbums.nl