View Single Post
Old 06-11-2007, 18:12
Sjoes 85
Guest

Hallo allemaal,

bij deze weer (en tevens de laatste) update omtrent de Golf 1 Club NL:

Ik heb voor mezelf geconcludeerd dat het erg moeilijk gaat worden een Club voor originele Golfjes 1 op te richten. Naar mijn idee is het draagvlak niet groot genoeg, en is er momenteel niet genoeg animo in NL een golf 1 club op te richten.

Daarover heb ik onderstaand emailtje naar de aspirant leden gestuurd. Voor de overige mensen die geinteresseerd zijn hier alsnog de inhoud daarvan:

Als ik de afgelopen periode op een rijtje zet, moet ik concluderen dat ik zelf ook erg weinig tijd heb om me in te zetten voor de club.
Bovendien zijn er slechts enkele mensen geinteresseerd in een soort van bestuurlijke rol, wat het moeilijk maakt een club op te richten. Daarvoor moet je immers met diverse mensen zijn (dan kun je de club als vereniging registreren bij de KvK). Ik neem dat niemand kwalijk, maar het maakt het niet eenvoudig om uberhaupt iets te kunnen starten. Ik denk er daarom aan om het bijltje erbij neer te gooien.
Mocht er dan ooit meer animo zijn voor een club, kan ik eventueel besluiten het nog op te pakken. Naar mijn idee is er momenteel niet genoeg behoefte om een Golf 1 club te kunnen oprichten en te behouden.

Samenvattend: voorlopig geen actie van mijn kant, ik laat het even voor wat het is. Mochten jullie daar andere ideeën over hebben, of vragen, of tips, stel ze gerust. Ik zal het ledenbestand wat ik heb niet weggooien, maar wegzetten op de harde schijf. Mocht er ooit iets van de grond komen, zal ik jullie opnieuw benaderen naar eventuele interesse.

Ik hoop desondanks jullie allemaal wel een keer in levende lijve te ontmoeten, bij meetings bijvoorbeeld!

Groeten, Dennis
Reply With Quote