View Single Post
Old 09-11-2007, 11:44
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003

Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn

Gijs, voor jou heb ik het complete kappenwerk van C tot D stijl van de Rollo-Passat. Ik zal het vanmiddag uitladen en een complete foto van maken. Ook twee knipperlichtunits, waarvan eentje helaas een gescheurd glaasje heeft. De binnenste verstralers waren helaas ook dummies. Spatbordranden zaten gepopnageld, dat vond ik iets teveel werk in een storm met hagelbuien. Motorblok heb ik niet meer naar gevraagd, was inmiddels al van alles afgeschroefd. Heb er €50 voor afgerekend.
Stoelen van de Rocco waren niet VW en staan op een speciaal frame wat vastgeschroefd is aan de bodem. Ze zijn op de stof na toch echt best netjes, hij wil er €50 voor hebben voor allebei. Als je ze graag wil ga ik een keer terug.

Jaap, voor jou heb ik twee complete koplampunits met frame, grille en afwerklijstjes van de Passat.

Zweiter, de paneeltjes zijn echt super netjes en het oude model. Zonder speakergaten of vochtschade! Ik heb er €30 voor afgerekend, daar mag jij ze ook voor hebben. De ruitewisser arm ga ik wel even voor terug, als je die graag wil (zat er nog op).

Voor Gijs:

Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote