View Single Post
Old 16-11-2007, 14:49
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Marcski
ik zeg niet dat je moet verhuizen, ik zeg dat wonen in een land met een bepaalde bestuursvorm een keuze is. je KIEST ervoor om in Nederland te wonen, maar je hebt ook een andere keuze.
Overweeg dan liever je keuze in plaats van altijd maar te zeuren en klagen.

Ik kies ervoor hier te leven omdat ik hier wat heb opgebouwd. Vrienden in een koffertje pakken gaat zo lastig hè.
Daar komt bij dat de dames en heren in Den Haag er voor gekozen hebben in de volksvertegenwoordiging te gaan. Dan vertegenwoordig dat volk ook eens!

Quote:
Je zal toch bronnen van inkomsten moeten gaan verzinnen om het volk van voorzieningen te voorzien.

Precies, maar die inkomsten moeten dan wel het volk ten goede komen, en niet alleen de pakken in de regering.

Quote:
Daarnast, als er een keer iets verhoogd wordt waar niet iedereen de dupe van is maar alleen diegene die fouten begaat vind ik dat niet erg. De onschuldige hoeft immers niet te boeten voor de schuldigen en de keuze om fouten te begaan heb je zelf

Zie mijn vorige opmerking. Het hieruit gehaalde geld moet dan wel weer een functie hebben.
Een goed voorbeeld vind ik nog steeds de belastingverhoging op de diesel toen deze als brandstof een beetje van de grond begon te komen.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote