View Single Post
Old 16-11-2007, 15:00
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Precies, maar die inkomsten moeten dan wel het volk ten goede komen, en niet alleen de pakken in de regering.

Als je weet wat en politicus verdient en dit vergelijkt met wat sommige in het hedendaagse bedrijfsleven verdienen is dat echt niet zoveel hoor. Dus denk maar niet dat t daarheen gaat, nee ons land is "te sociaal" geworden, wij geven teveel geld uit aan doelloze projecten (werk zelf nu bij provincie en zie waar hier soms geld aan wordt uitgegeven) aan de ene kant is t mooi dat wij zo sociaal zijn, maar aan de andere kant word de hardwerkende burger tegenwoordig zo erg gekort en ziet zo weinig terug van zijn hardverdiende geld, terwijl de niet werkende massa maar vertroeteld word..
Ik heb in Hongarije gewoond en daar werk je of je hebt t heel zwaar, ik zeg niet dat dit goed is, maar t stimuleert wel veel meer mensen om te gaan werken, wij nederlanders zijn een verwend zeurvolk geworden dat teveel van de overheid verwacht en te weinig zelf zijn verantwoordelijkheid neemt..
Mensen kiezen er zelf soms voor om niet te gaan werken puur omdat ze niet de baan vinden die ze "leuk" vinden, of niet goed genoeg geschoold zijn vanwege geen doorzettingsvermogen en het weigeren om laaggeschoold werk te doen.

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Zie mijn vorige opmerking. Het hieruit gehaalde geld moet dan wel weer een functie hebben.
Een goed voorbeeld vind ik nog steeds de belastingverhoging op de diesel toen deze als brandstof een beetje van de grond begon te komen.

Dit is eigenlijk heel logisch als je nadenkt dat diesel ook zwaar vervuilend is, denk dan eerst ens aan LPG dat veel minder zwaar vervuilend is en toch heel zwaar belast word...
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote