17-11-2007, 11:02
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
@breadvan, je eerste reactie vond ik nog wel een boodschap hebben maar ik vind dat je steeds verder in doelloos zeiken op de regering vervalt.
als je het er niet mee eens bent stem dan bij de volgende verkiezingen op een persoon die je wel vertrouwd in wat hij zegt of een partij waar je het wel mee eens bent. Als je daar geen zin in hebt ga je zelf in de politiek en richt je een partij op, staat je helemaal vrij in dit land!
Als je op iemand of een partij hebt gestemd die in de kamer jou mening vertegenwoordigt hoef je je niet druk te maken over dit soort besluiten. degene die voor jou in de kamer zit heeft daar een weldenkende beslissing over gemaakt. Dat diegene niet de meerderheid in de kamer heeft is logisch dus het zal altijd een compromis worden en dat is maar goed ook.
iedereen die dus op de regering loopt te zeiken heeft dus geen vertrouwen in de persoon of partij waar hij/zij op heeft gestemd, betekend dus dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt en je de volgende keer beter moet laten voorlichten, en je er beter in moet verdiepen.
probleem is naar mijn idee niet alleen de mensen die in de regering zitten maar ook de lakse houding van de gemiddelde kiezer die zich niet wenst te verdiepen in partijprogramma's maar gewoon een leuke kop uitkiest om hem/haar vier jaar lang te vertegenwoordigen.
|