View Single Post
Old 20-11-2007, 10:07
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC

Quote:
En indd, politie aangifte doen heeft weinig zin, ben laatst aangevallen en soort van mishandelt zonder reden, geen lichamelijke schade maar wel jas kapot. Nou meteen politie gebeld, krijg je dus zo'n arrogante eikel aan de lijn, die je dan vrolijk vertelt, al onze medewerkers zijn nu druk bezig. Ik zeg: waarmee dat dan? Ja dat gaat jou dus eens ff helemaal niks aan, dus ik weer ik heb er zojuist in t uitgaanscentrum wel 30 zien staan, die kunnen binnen 5 minuten hier zijn roep die maar op, nee dat gaat niet en blabla, hij was me echt gewoon af aant wijzen..

Ik ben vorige week zaterdagnacht aangehouden; fietsen zonder licht..

Eigen schuld, dikke bult..

Natuurlijk werden we samen klemgereden (dukes of Hazzard style) door een merc.
Wij (huisgenoot en ik) hadden nogal wat gedronken, dus bijdehand waren we vast wel.

20M verderop; op een drukke kruising midden in Delft, stond een winkelwagen midden op de weg.
Dus ik zei; zou je die niet eerst ff weghalen, dat is een groter gevaar dan ik op dit moment...

Moest niet zo bijdehand doen; eerst de bon uitschrijven.. Resultaat was dat er een paar auto's om de winkelwagen heen moesten slingeren, maar er wel weer 2x 20,- in de la van de staatskas ligt.
Binnekort wordt dat dus 2x 24,-

De politie is zeker NIET klantvriendelijk, zelf niet naar betalende klanten
Niet alle agenten zijn zo, maar ik schijn altijd de verkeerde tegen te komen..

Om even ontopic te gaan;

20% bij alle boetes optellen is een laffe maatregel. Niet doelgericht, te algemeen en helemaal niet te verdedigen..
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote