Thread: Nieuwe RVS pijp
View Single Post
Old 20-11-2007, 20:56
J_Fix's Avatar
J_Fix J_Fix is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by RubenD
Ziet eruit als een mooie uitlaatlijn. Alleen zou ik zelf een ander eindstuk kiezen denk ik.

Thanks en ieder z'n smaak inderdaad. Maar keuze voor eindstukken was er zat daar, eerder te veel eigenlijk

Prijs is wel vrij hoog daar maar voordeel is dat je de dempers naar eigen keuze (en met advies van hun uiteraard) kunt kiezen of op maat kunt laten maken. Dat was ook één van de redenen om daar heen te gaan. Er is overal zat te koop maar kwalitatief vaak minder of nou net niet exact wat je wilt qua geluid en prestaties.

Werkwijze was top daar. Eerst oude spul er af, toen even een basispijp op het nieuwe spruitstuk en daar verschillende dempers aan passen om je voorkeur qua geluid te kunnen beoordelen.
Vervolgens wordt er door hun berekend wat voor een demper combi er nodig zou zijn voor de gewenste prestaties (meer koppel onder, boven of beetje er tussenin) en dan wordt het geheel samengesteld en er los onder gehangen om te kijken of de klank ook nog steeds naar wens is.

Vervolgens wordt alles er keurig onder gehangen en is het eerst proefrijden voordat je afgerekend. Bevalt iets niet dan wordt het alsnog veranderd/aangepast en pas als alles naar wens is reken je af.

Nee ik heb er geen aandelen maar ik ben top tevreden over hun service

'89 Golf 1.6D <-- stripped
'91 Golf 1.6 CL <-- stripped
'88 Golf 1.8 GTI 16v (KR) <-- daily
Reply With Quote