Wie ben ik om achter te blijven, ik zou niet eens durven!
Mijn naam is dus Arne. Ik word 18 december alweer 28, en woon in de toch pittoresk gebleven metropool Klaaswaal (20 km onder R'dam) in de Hoeksche Waard.
Daar heb ik sinds 2006 een eigen (mini)huisje.
Ik werk bij Delek Nederland, dat is de eigenaar van het Texaco merk in de Benelux en wij exploiteren 93 benzinestations in de benelux. Ik ben daar systeem/netwerkbeheerder buitendienst sinds 2002.
Ben begonnen met een leaseauto van de IT detacheerder waar ik toen werkte, in 1999:
206 1.9D XT, dikke non turbo diesel dus. Door jeugdige overmoed belandde deze na een week of 6 total loss in de vangrail, de vervanger was precies dezelfde auto in dezelfde kleur, het kenteken verschilde zelfs maar 1 cijfer
Andere baan, andere auto, en een nieuwe 206 uitgezocht (als je jong bent maak je nog weleens fouten he):
Dit was een 1.6 16V XS. Op zich wel een leuk ding, totdat:
Die werd door een 'vriend' in de sloot geparkeerd, ook total loss. Veel gezeik, politie, verzekeringsgeouwehoer en een andere baan door faillissement verder zat er even geen leaseauto meer in.
Beknopte samenvatting:
Panda RIP
Corsa A GSI '88 RIP
Corsa A 1.0 '83 omgebouwd naar GSI RIP
Met Kadett digidash en interieur trouwens
Kadett GSI 16V '89 RIP
Heb er geen goede foto's van, alleen maar waarop we 'm slopen. Ding is geklapt onderin de maastunnel trouwens, fijne ervaring
Je zou zeggen dat ik het toen wel gehad moest hebben met Opel, maar nee!
Een Ascona C 1.6 LS 2deurs '84:
Ook deze verlangde na 19 jaar naar zijn natuurlijke habitat, de sloop:
Van deze vond ik het echt erg, vond het echt een supercruiser...
Maar weer aan de GSI 16V daarna:
Deze is inmiddels ook dood, gestript voor onderdelen. Ik heb had hem ingeruild op een Vectra 2000 van 1991, superauto was dat:
Op 17" Rial Concorde en 6cm omlaag:
En ook het erg zeldzame 2000 digidash, mooiste digidash uit die tijd volgens velen:
Auto was volledig origineel, een unicum voor een Opel, die toch vaak versjaakt worden. Heb de auto verkocht, ben bang dat er nu LSD deuren of zo inzitten.
Auto ging weg voor een nieuwe leasebak:
407 1.6 16V HDI-F, weer een Peugeot, en wat voor een. Wat een rampenbak.
Vorig jaar toch maar weer een hobbybak erbij gekocht:
Manta GT/E, in het matzwart. Motor liep alleen stuk, toen met een maat samen er een 2.2 record blok in gehangen en een gereviseerde bak, groep A pijp, spaghetti en wilde nokkenas. Ding liep erg hard, vooral ook door het vastgelaste differentieel was het leuk sturen

. Deze is inmiddels verkocht.
Maar toen, voor mijn vriendin eens een autootje gekocht toen ze dr rijbewijs haalde begin dit jaar, ik dacht doe eens gek en koop een VW:
Ding stond op kenteken als een '19E' uit 1984, maar bleek eigenlijk een Millionaire met GT motor, 1.8i dus. Ws mee gerommeld bij het importeren of zo. Ding bleek verder ook zo gaar als wat, dus zsm verkocht...Maar zo'n MK2 beviel me eigenlijk wel.
Toen een 1986'er 16v MK2 gekocht, en deze uiteindelijk zelf ingenomen

en de Manta verkocht:
Staat er momenteel dus zo bij.
En zakelijk is er een Passat 3C 1.9 TDI van 2005:
Ben er best tevreden mee, eindelijk auto's die heel blijven
