View Single Post
Old 03-12-2007, 17:40
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Heleen

Ik weet het allemaal niet, ik zie het allemaal wel.. ik weet alleen nog van vóór ik de Golf stilzette, dat ik toen al zat te denken over een kever voor 'erbij'.. beetje dure droom/wens voor een student dus dat is helemaal van de baan gegaan. Maar nu het einde in zicht komt met hopelijk een vaste baan als verlenging kan ik weer over dat soort dingen na gaan denken. Dit is dus een mooie try-out om te kijken wat ik nou eigenlijk echt van een kever vind en hoe de uitkomst ook is: de GTI wordt eerst opgeknapt voordat er al dan niet iets bij komt. Gelukkig rijdt ie in ieder geval nog, dat is stap 1..

Enne hoe ver zo'n kever komt ga ik ook uitvinden, zoals ik al zei heb ik me nogal wat in het hoofd gehaald (degenen die mij echt goed kennen denken nu collectief: *zucht* ) dus ik zal zijn en mijn grenzen nog wel tegenkomen vrees ik haha. Ik was echter niet echt van plan om richting Windhoek te gaan.. ik kan niet zoveel vrij nemen dus ik ben beperkt tot weekendafstanden en misschien éénmalig een week of tien dagen dus met twee weekends erin. En ik wilde dat eigenlijk al gebruiken voor o.a. de Victoria Falls.. op de foto's alleen al een spectaculair gezicht.

"Life will smile for you"

"Frankly... I don't give a damn."
Reply With Quote