Quote:
Originally Posted by mk2 stoo
Klopt, toestemming hoef ik niet 
|
hoe voelt dat nu?
Had vrijdagavond nog een bijzonder geval trouwens.
Ik dacht nog, hoe komt die aan zijn rijbewijs! 
Druk op de weg, mensen willen naar huis, anderen moeten er niet aan denken heel het weekend met hun vrouw te spenderen, er rijden nog veel vrachtwagens...
degene die geen haast heeft om het hele weekend bij zijn vrouw te zijn haalt in.... +/- 7x haast hangt er achter... Daarachter sluit ik aan. Dus we rijden met 8 maal haast achter 1x misschien had ik er toch achter moeten blijven rijden... Komt me een nog haastiger iemand achterop, die begint te seinen.
Heb je het plaatje? Er rijdt dus een sliert van 9 auto's, waarvan ik net de laatste ben... Komt er iemand, nummer 10, aansluiten die gaat seinen, wat ik dus ontvang. Terwijl ik er niks aan kan doen........
Heb je dan een plaat voor je harses of niet? Maar goed, het werkte deels... Want ik moest er eigenlijk toch af, dus ik ging naar rechts, kerel geeft volgas om direct weer te moeten remmen, aangezien hij maar 5 meter op kon schieten... Ik laat beetje gas los en ga achter hem rijden, en ik denk, even testen of mijn grootlicht ook nog werkt. best wel... Maar heb er toch een uitgebreide studie van gemaakt.

Het bevalt mij nog altijd goed om regelmatig lekker om kinderachtig te doen... En ik was toch al te laat...