16-12-2007, 21:00
|
Forum Newbee
|
|
|
|
hey allemaal. vorige eigenaar van mijn corsa is een pipo die de auto slecht heeft bespoten met vlammen, da is er allemaal nu afgeschuurd, ook heeft ie de normaal zwarte plastiek bumpers ( die ongelakt van de fabriek rollen) geverfd met een kwast. da ben ik er allemaal af aan het doen nu, de bumpers zijn bijna terug normaal zwart, nadien ga ik ze schuren zodat het glad is en ik ze kan lakken
ik neem aan dat ik best de wagen ook eerst voorzien van een grondlak? de auto is nu volledig mat wit. de bumpers, kan ik die ook van dezelfde grondlak voorzien als de rest van wagen? als hobbyspuiter weet ik dat je best plastiek primer gebruikt?
ik heb eigenlijk nog geen foto's gezien van glanzend gerolde wagens van dichtbij, meestal wazig of niet echt de structuur te zien? bewust?
bij mij is er een kleine op komst, een spuitcabine huren gaat me veel te veel geld kosten, dus ga de wagen toch volledig rollen, ik geloof erin dat je een goed resultaat moet bekomen, maar ik moet toch nog meer overtuigd worden.
|