View Single Post
  #2  
Old 18-12-2007, 21:22
Carclean Carclean is offline
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 71
Default

Quote:
Originally Posted by MartinGT
Ik wil binnenkort mijn polotje netjes in de was zetten, maar het moet wel een beetje betaalbaar blijven. De lak is redelijk dof, ik denk dat de auto al jaren niet meer in de was is gezet.

Ik zoek dus iets om glans terug te krijgen en van de ''swirls'' (jaja ) af te komen, wat raadt je aan?




Je autootje kan enorm opknappen. Je hebt een eenlaagslak (dus zonder blanke laglaag en daarom is een polish ontzettend noodzakelijk. Je kan naar een stappenplan kijken van Meguiar's, dus heeft namelijk een pure polish als 2e stap en dat is voor oudere lakken zeer aan te raden. Om van je swirls af te komen zal je moeten poetsen en nog eens poetsen. Spierballenwerk dus.

Of je maakt het jezelf makkelijk en je koopt een G220 Poetsmachine (maar dat is nu niet echt low budget).

Ik raad je aan:

1) Wassen (met goede shampoo), afspoelen, drogen
2) Kleien (nee deze stap wil je echt niet overslaan, geloof me!!)
3) Scratch-X voor de hele auto
4) Deep Crystal Pure Polish
5) Deep Crystal Wax

Je hebt nog nodig:

Even Coat applicator pads (voor Scratch X en Polish)
Hi Tech Applictor pads (voor je wax)
Microfiber poetsdoeken (voor het uitpoetsen), ik raad de protech doeken aan, goedkoop maar erg goed.

Totaal kom je dan, helaas, nog op zo'n 90,- uit (krijg je van ons wat doeken en pads erbij).

Maar ik garandeer je dat je versteld zult staan van het resultaat. Mocht je bij ons in de buurt zitten, of je bent bereid om langs te komen dan willen we je een gratis demo geven op bijvoorbeeld je hele motorkap. Je weet niet wat je ziet dan.

Groeten,

Tim
Reply With Quote