18-12-2007, 22:40
|
 |
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
|
|
|
|
Als je het millieu niet wil belasten moet je uit een auto blijven, als je millieu bewust wil zijn doe het dan goed en ga er voor (fietsen), maar dat excuus van mensen die dieselen of gas rijden of hybride vanwege het millieu is zo achterhaald.
Diesel en benzine geven per km dezelfde vervuilende uitstoot als ik me niet vergis en gas is een beter alternatief, maar nog steeds is het vervuilend. hybridebelooft veel maar zolang het er nog fossiele brandstof ingaat vervuilt het aanzienlijk.
En de politici die zeggen dat ze voor het millieu opkomen en vervuilers wil laten betalen is natuurlijk niet reeel, als ze maar eerst eens met een goed fatsoenlijk alternatief komen, nee wacht zorgen dat het niet door de oliebazen word weggekocht/gedrukt, dan kun je pas de vervuiler laten betalen. Goede alternatieven bestaan al jaren maar probeer het maar eens in dat wereldje voor elkaar te krijgen.
Zit zelf ook te denken aan een leuke TDI of iets dergelijks maar heb nog geen auto gevonden die me bevalt en om nou een corrado om te bouwen naar diesel is niet echt rendabel.
|