Mijn mening is:
Wel bekers.
Wel Inschrijving (om het voor de mensen wie keuren ook een beetje leuk te houden en ook de tijd te geven om goed naar een auto te kijken)
Met een eerlijk en goed team (moeilijk te vinden) om te keuren zul je nooit vriendjespolitiek krijgen.
en als een auto 20 x een beker wint dan heeft ie het waarschijnlijk verdient!
Vaak word bij treffens een Show & Shine er zo maar even bij gedaan maar het is iets om als organisatie goed over na te denken aangezien het je naam van het treffen kan maken en breken. (en die naam wil je tenslotte goed houden anders is het het jaar erop waarschijnlijk erg rustig

)
Wij besteden bij ons treffen heel veel aandacht aan de Show & Shine en je zult altijd achteraf wat comentaar krijgen want iedereen vind zijn eigen auto tenslotte het mooist
Kortom als je een Show & Shine wilt doen zorg dan voor een kundige jury wie naar de
auto's kijkt en niet naar de eigenaar.
Maak goede lijsten met de te keuren punten.
Probeer de eigenaren van de auto aanwezig te hebben tijdens het keuren want
na 30 auto's keuren kan een jurylid snel een paar belangrijke details over het hoofd zien..
Wij zelf hebben de Jury vorige keer verdeeld in de helft nederlanders wie weten waar ze het over hebben en de andere helft Duitsers van 500 km verderop wie ook heel erg goed weten waar ze het over hebben en op die manier konden wij geen vriedjespolitiek krijgen maar zoals ik net al zei een kundige jury vinden is erg moeilijk en niet voor iedereen weggelegt..
Mijn tip: Doe het goed of doe het niet.