View Single Post
Old 29-12-2007, 13:30
servibruls servibruls is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by tiefflieger
Best frustrerend ja, maar je moet niet vergeten dat het oude auto's zijn waarop niet iedreeen even zuinig is (geweest).
Mijn ervaring is dat als je zo'n oude auto koopt dat er altijd wel wat dingetjes zijn, hoe goed en netjes het er ook allemaal uitziet en een paar honderd euro ben je altijd kwijt...
Mischien toch een idee om een ander blokje met weinig km. te zoeken ofzo, ik heb de auto ook een keer gezien en die is het zeker waard !
Of mischien een beurtje geven met wat goede olie enz. ?
Mijn oude Jetta tikte ook een beetje en die heb ik toen een goede beurt gegeven incl. speciale high milage olie van Castrol (of Valvoline) dacht ik en toen was het tikken over.

Succes ermee, en geloof me (eigen ervaring) met wegdoen schiet je niks op want je hebt weer een grote kans om een hoop ellende terug te kopen !

Hou jullie op de hoogte

Ja ik word er gek van. Echter ik was ook al aan het nadenken over een ander blok. Echter wil ik wel weten wat ik koop en dus geen miskoop doen.
Van buiten ziet de auto er erg goed uit. Van binnen is er ook niks mis mee. Aleen het motorische gedeelte laat het nu afweten. Ga zo dadelijk naar iemand toe die er meer verstand van heeft (zit ook hier op het forum) zelf ben ik maar een leek qua auto's

Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P
Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD
Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD
Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD
Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD
Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's..
Reply With Quote