29-12-2007, 20:26
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Ik ben vandaag geweest samen met Dennis (vw-leusden) en Wim (nog niet bekent hier op t forum)
Ik helemaal alles afgesproken en vanmorgen met de jongens om 07.00 van Leusden naar Echt gereden. (wat een plurus eind) Wat ben ik blij dat Dennis gereed was met de lease fabia TDI (thanks Dennis)
Daar eenmaal aan gekomen leek het net fort nox. Alle ramen en deuren waren dicht door middel van rolluiken (de hele straat trouwens). We parkeerde op de oprit achter de golf, dat was mooi want toen konden we meteen kijken of het wat was (maar daar straks meer over)
Na het proberen te vinden van een deurbel (?) ben ik maar meteen gaan bellen en wat schets mijn verbazing de telefoon stond uit, altijd handig als je je auto wil verkopen....??? Na daar een half uur proberen te bellen, op de luiken geklopt en achetom gelopen ben ik maar naar de buurman gegaan om te vragen of hij misschien iets wist over de buurman. Deze wist mij niets te vertellen, helaas.....
Toen hebben we besloten om eerst maar even ergens een bakkie te gaan drinken maar ook dat werd ons niet gegund, alles was dicht.
Na een kwatier was ik weer terug om te kijken of er al leven was, maar dat was er niet.
Ik heb dus in totaal 400 km gereden en niemand gesproken of gezien en dat alles voor helemaal niets, ik kan jullie vertellen dat ik iets wat over de zeik was...... Het is voor mij heel raar als je je auto wilt verkopen dat je er zelf niet bent en dat je gewoon niets van je laat horen......???? Hier ga ik dus nooit meer naar toe, dat mag duidelijk zijn....!!!!
Over de auto:
Hij heeft roest:
onder het rechter achterlicht,
bij de spiegels,
tank opening (klep stond open want hij kon niet meer dicht)
en een kras met roest er in onder rechter achterruit (niet heel ernstig maar wel lelijk) en steen slag op de motorkap.
Klinkt allemaal erger dan dat het is.
Tevens stond de achterklep open en konden wij mooi even naar binnen kijken (T,ja als er dan toch niemand is)
Van binnen is die helemaal orgineel en alles ziet er redelijk goed en verzorgd uit. De hoedeplank heeft speargaten gekregen en hangt helamaal door.
Tevens had deze persoon mij verteld dagt die "iets meer dan 2 ton heeft gereden" HELAAS er stond 326.000 KM op de teller......????
Dus het was klote vandaag.
Gr Lars