View Single Post
Old 04-01-2008, 20:52
TCD TCD is offline
VW Addict

Let op dit gaat om een andere auto van deze jongen!!!

Poos terug heb ik met een maat van me een edition bleu opgehaald voor mijn maat en het zou volgens hem een goeie zijn alleen had die af en toe startproblemen, dat was het grote probleem niet en er zo unog een partijtje onderdelen bij zijn.

Paar dagen later heeft mijn maat de auto opgehaald ik kon helaas niet mee.
Toen begon het gedonder, een aantal onderdelen waren er niet bij dus gezeik over de prijs, maar uiteindelijk toch de auto meegenomen.

Wij met de auto aan de gang om het startprobleem op te lossen en even wat andere dingen te doen.
En toen kwamen we er achter hoe er met de auto geprutst was echt verschrikkelijk, ik weet niet wie dat allemaal gedaan hebben maar was te erg voor woorden.
dus wij aan de gang om de auto weer een beetje Volkswagen waardig te maken.

Even later vonden mijn maat en ik de auto toch wel erg roken en apart, dus aan zoeken, toen werd mijn maat zo flau van al dit gedonder en heeft de kop van het blok gehaald en we zagen tot onze verschrikking een paar hele dikke stootranden in de cilinders!!!

Na even nagedacht te hebben, hebben we een ander blok opgehaald, mijn maat heeft die ingebouwd (ik was lekker met vakantie).
Toen liep de auto alweer een stuk beter.

Over deze auto heeft de eigenaar ook wel een topic op het www.vwforum.nl

Ik wil met dit verhaal niemand zwartmaken of afkraken ik wil andere mensen waarschuwen als ze bij deze auto gaan kijken, de auto waar dit topic overgaat is helemaal uit elkaar geweest en zou helemaal klaargemaakt worden, maar dat is volgens mij zo weer opgebouwd.

Mocht je interesse hebben in de auto bekijk en controleer grondig en test hem goed, en als je geen verstand van auto's hebt neem iemand mee die er verstand van heeft.( dit moet je eigenlijk bij elke auto doen als je er 1 koopt).

Grt TCD,