View Single Post
Old 05-01-2008, 15:24
JettaPowerrr's Avatar
JettaPowerrr JettaPowerrr is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by classic line
effe serieus dat het een dom filpmje is weet ik ook wel maar als we zo denken
durft toch niemand meer een gti te kopen
en ik denk dat meer als de helft van dit forum ook wel eens van dit soort
stunten heeft uit gehaalt ik in ieder geval wel als auto liefhebber
doe je dit soor dingen nou eenmaal

voor de genen die dit niet doen " lekker blijven poetsen dan "

gr mike

Ik ben juist ff serieus. En ik heb nog nooit geen GTi gehad, omdat ik er nog nooit 1 heb durven kopen, idd. En een goede/nette is gewoon behoorlijk aan de prijs. Noem me een watje, ik ga liever op zeker.
En natuurlijk doen we allemaal wel eens wat, maar als je "vol trots" je wagen aftrapt op YouTube, dan ben je in mijn ogen wel erg onvolwassen en dom bezig, sorry hoor. Maar goed, zoveel mensen, zoveel meningen, en dit is gewoon mijn mening.
En het stukje van TCD zegt ook wel het 1 en ander, niet? De verkoper trapt die auto's schijnbaar gewoon af, om ze vervolgens te verkopen. Erg jammer, want de auto in de advertentie is op zich best een leuk ding.

In feite vind ik het gewoon erg jammer, dat het imago van bepaalde auto's (Golf GTi, Corrado, Scirocco, Manta, Civic, enz, enz) om zeep word geholpen door dat soort lui. Vaak worden GTi-eigenaren met de nek aan gekeken, als zijnde "asociale figuren", terwijl dit lang niet altijd het geval is.
Het zijn dat soort figuren die de markt met slechte auto's "vervuild" en het slechte imago vol trots hoog houden. Dom, dom, dom...
Dit zijn geen liefhebbers, dit zijn gasten die denken dat ze stoer zijn. Een liefhebber is zuinig op zijn auto.

Just my 2 cents...