Ik zal er ook nog een paar aan toevoegen, de foto's van een aantal gezocht en gevonden, volgende week m'n nieuwe comp, dan zal ik er wat foto's bijposten, komt ie:
2cv6 special,van 1981, m'n eerste auto, 6 weken gehad, baalde ervan dat ik werd ingehaald door vrachtwagens,
peugeot 305 gl 1.2, na 2 maanden liep hij "opeens" op 3 cilinders, blok rot, toen een 1.5 sr blok erin gehad, als je de deuren dichtgooide vielen de spatbord randen eruit
VW passat 32b coupe uit 1982, m'n eerste kennismaking met volkswagen, heb in anderhalf jaar bijna 70.000 km gereden en hem toen toch maar verkocht ivm hoge brandstofrekening( deze auto leeft nog steeds ergens, ben heel benieuwd of iemand hem kent kenteken is LV-69-RG)
Daihatsu charade 1.0 diesel, klein 3 cilindertje dat net zoveel olie zoop als diesel, snel weer ingeruild voor;
Daihatsu charade 1.0 diesel, na 3 maanden wederom ingeruild voor;
VW jetta mk 1 diesel, een 1.6 diesel, spierwit, met toch wel enige bruine vlekjes, toe de vlekjes vlekken werden, na anderhalf jaar weer ingeruild, voor de auto van m'n ouwe heer
peugeot 305 1.9 diesel, jaar jonger dan de jetta en ruim een ton minder gelopen, had een 1.9 met een 5 bak, maakte een stuk minder herrie dan de jetta, maar stond vaker stil dan dat hij het deed,(pa had hem precies op tijd weggedaan, na 5 jaar probleemloos in de peup te hebben gereden)
We gingen minder rijden, dus we moesten aan de benzine, hier werd een golf mk2 voor aangeschaft, een 1.3 met 15" bbs velgjes, dubbele koplampen en een rode bies rond de gril, ik voelde me de koning te rijk, altijd spijt gehad dat ik deze golf heb verkocht, tot 2 jaar geleden nog wel eens zien rijden, maar toen was het echt vergane glorie
Peugeot 405 1.6 gl, was net gaan samenwonen, deze auto bleef ruim 3 jaar een uitzondering in die tijd voor mij, maar heeft klauwen met geld geko(t)st.
VW jetta mk2 deze auto heb ik anderhalf jaar gehad en daar na ingeruild ivm gezinsuitbreiding voor een
VW passat 35i arriva variant, deze auto bijna 6 jaar gehad, tot hij me te veel geld ging kosten, na een dure verhuizing ingeruild voor de grootste fout van mijn leven,
Opel omega 2.0 stationcar
Koppakking kapot, 1700 euro schade , weg dat hok,
VW vento 1.8 gl, terugedraaide km stand , na 1 week weer terug autobedrijf,
VW vento 1.6 van 1998, mijn huidige auto, simpel, doet het altijd en hoop hem nog heel lang te houden

[/IMG]