View Single Post
Old 07-01-2008, 23:11
sanderz's Avatar
sanderz sanderz is offline
Married to PC

Send a message via MSN to sanderz

tja waar zal ik eens beginnen, nadat ik me rijbewijs gehaald had eerst een half jaartje in een Suzuki Alto gereden van me moeder. was druk aan het sparen voor een Suzuki Swift Gti uit 87, had deze bij een autobedrijf zien staan en moest hem gewoon hebben. Hier heb ik een half jaartje in gereden toen heb ik me'n eerste Nissan 100nx gekocht( me vader had me altijd wijsgemaakt dat duitse auto's niet deugden dus ging ik japans rijden), deze heb ik 2 jaar gehad en ingeruild op weer een Suzuki Swift Gti ditkeer uit 97, was 1 vd laatste die gemaakt was en 1 vd 3 in nl met airbag . In de tussentijd heb ik een maandje erbij gehad een Vw Golf gti 8v uit 88 met digidash en edition uitgevoerd. Was me eerste kennismaking met Vw. Deze heb ik na 1,5 jaar weer ingeruild voor een Nissan 100nx uit 95, en teon ging het eff fout. The fast & the furious kwam toen uit met dit als resultaat

hahahaha

en toen ging het nog fouter
heb de 100nx ingeruild op een Opel Astra gsi 8v, was wel eae aan gedaan, chip, nokkenas, spagetti enz, was net zo snel als een 16v iig.

Toen begon eigenlijk de liefde voor de kever en kocht ik op het zomerfestijn een 63er kever.

omdat ik niet dagelijks wilde rijden met de kever kocht ik voor 450 euro een golf mk2 erbij, hij was roze en vies maar er zat een vol jaar apk op, heb er dit van gemaakt.

Kever heb ik weer verkocht, zat teveel werk aan. toen heb ik de golf ingeruild op een Corrado vr6

deze heb ik na een klein jaar weer weggedaan(nog steeds spijt van) voor dit.
Jetta mk1 automaat

En nu Jetta mk2.

in de tussentijd ook nog een polo coupe gehad en een project kever maar is niet veel geworden.