Ondertussen heb ik een JR-blokje opgehaald, nu kan ik terug van start. Het betreft een blokje met weinig tot zeer weinig stootrand, een t3 turbo en een gevlakte kop. Onderweg wel eens eventjes gestopt om het mooie winterlandschap vast te leggen.
En wat je allemaal niet tegenkomt op een rit van 250km enkele reis.
Ik dacht trouwens dacht het verplicht was een kenteken te hebben
Het nieuw hart
De kop
De turbo
Ik ben ondertussen al behoorlijk beginnen demonteren van de oude motor. Op een of andere manier zal ik de aandrijfassen nog eruit moeten halen, maar zonder brug/werkput zal dit niet zo van zelfsprekend zijn.
Nu moet ik nog de aandrijfassen lossen, de steunen en dan kan de motor eruit.
Vervolgens word de versnellingsbak overgergezet op de donormotor en zo gemonteerd worden. Dan de kop en alle andere benodigdheden riemen, pakkingen,... goed afstellen.
En hopelijk kan ik dan terug dieselen
Groetjes