Wat te denken van het volgende; interieur verkopen aan een 'gerespecteerd' lid hier. Diegene zou het af komen halen op een bepaalde dag, en stelt dat uit. Ok kan gebeuren, zou de volgende dag komen. Die dag weer niemand, weer uitgesteld. Goed...kan, de dag erna een nieuwe kans. Ik zit te wachten, te wachten. Krijg een smsje, stond in de file. Ok kan wederom gebeuren. Na een uur thuis te hebben zitten wachten ben ik zelf maar eens gaan bellen. Voicemail. Nog een paar keer geprobeerd, nog steeds voicemail....Goed, misschien telefoon leeg denk je dan.
Volgende dag een PM, ja er stond dusdanig file dat ik ben omgedraaid, volgende week kom ik het wel halen.
Ik wilde van dat interieur af, en ik dacht om zulk gezeik te voorkomen, ik neem dat interieur wel even voor hem mee als ik aan het werk ben vlakbij zijn woonplaats.
Interieur dus in de Golf gesjouwd, en lease Passat laten staan, paste makkelijk namelijk aangezien er alleen een voorstoel in de Golf staat.
We hadden dus een bepaalde tijd afgesproken, sta je daar. Komt er weer niemand opdagen. Dus ik bellen/sms'en/PM'en, NUL reactie.
De volgende dag dan wel reactie, een of ander verhaal over geen geld telefoon afgesloten BLAAAAAAAAAA blaa. Dat was in het weekend al bij hem bekend, maar vooral niet even mij PM'en, nee, gewoon zwijgen en hopen dat het goed komt. Had hij het nou even gestuurd, had ie het voor niks mee kunnen nemen en was de betaling later wel goed gekomen.
Dan ben je iemand zo tegemoet gekomen omdat het een forummer is, en laat die je zo in de kou staan. Echt toen had ik het even helemaal gehad!
Zoiets is toch niet normaal? Heb een mail gestuurd dat ie het kon komen halen voor 70 euro (inc. benzinekosten voor mij omdat ik met mijn eigen auto naar 'm toe was gereden) maar uiteraard niks meer gehoord...Pfff.
Is hier nog beleid voor op het forum of zo?
|