Thread: Cowe
View Single Post
Old 19-01-2008, 22:28
cowe cowe is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to cowe
Default Cowe

Goedeavond mensen,

ik zat al een paar dagen wat op het forum te neuzen, want het kriebelt weer!
er komt weer een VW-tje aan bij mij.
na lang vr6 gereden te hebben(verder niet bij forums of iets aangemeld), was mijn passie even een moment bij BMW,maar nee....met alle respect voor mijn coupe (staat te koop,liefhebbers?tjek speurders.nl :P )
Ik ben gevallen voor de oude VW-tjes! ben al een aardig poosje aan het kijken,heb ook net een huisje gekocht, en het geld groeit me niet op de rug uiteraard...iemand wel last van toevallig? flinke aandoening
maar eerst was er voor mij de golf MK1, lieft gti, maar het model zelf was al top. Maar naar wat weken zoeken enz enz, een paar jetta's mk1 gezien, nou...
1 deze dagen komt er dan toch 1 voor de deur, al dan niet waardig gekeurd ivm invoeren (motoraanpassingen en dergelijke)
ik ga het toch doen.
ga morgen naar 2 jetti's kijken, in belgie.
hoop dat ik slaag. mijn planning is, om er ooit een VR6 in te joppen, maar dan heb ik nog wel wat info (iemand van hier misschien al is gedaan?) en dergelijke nodig, wat te doen.
maar in elk geval...ik denk dat ik hier op de juiste plaats ben.
een hoop liefhebbers, en genoeg kennis om me bij bepaalde dingen even uit de brand te helpen (financiele steun altijd welkom)!
als er eventueel nog mensen een mooie jetta, of misschien wel golf type 1 voor me weten. ik hoor het graag, en verder ga ik me gezellig mengen tussen het volk hier op volksforum
en gaan we mekaar treffen op de div meetings hoop ik in de nabije toekomst.

owjah niet onbelangrijk, aangenaam, ik ben marco, 26jaar, toekomstig vw jetta/golf mk 1 bezitter
Reply With Quote