20-01-2008, 03:32
|
 |
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Regulator
Ben van rond Brussel.
Welja, als je dat zou willen en als tegen dan mijn auto in orde zou zijn, zou ik er niets op tegen hebben met u mee te gaan (mits hiet niet tijdens die vervelende examenperiode valt natuurlijk).
Is het dan dat montage-attest dat 100 EUR zal kosten, of kost het me dan nagenoeg niets, als ik het doe zoals jij het zegt?
Leuke uitdrukking trouwens (paar centimer van moeder aarde) 
|
28 en 29 juni is het laatste weekend van het schooljaar  weet je dit dan niet  Het zou waarschijnlijk tof zijn met een paar samen te kunnen gaan.
Als je een setje in Nederland koop denk ik niet dat de papieren belgisch goedgekeurd zal zijn omdat daar volgens mij enkel het TUV-rapport wordt meegegeven. Als je zo'n setje van kapaza koop --> geen probleem 298 euro ofzo met alle papieren en geen bijkomende kosten voor de keuring omdat je dan alle nodige documenten hebt. Je hoeft dan enkel je setje te monteren en de wagen laten uitlijnen bij een bandencentrale ofzo. Terwijl je daar ben vraag dan ook ofdat ze het montage attest willen invullen. Maar voor je het setje monteer meet dan eerst even vanaf het center van het wiel tot het spatbord vooraan en achteraan. Dit zal op het montage-attest moeten ingevuld worden.
Groeten
|