Quote:
Originally Posted by Gilbey
Ja, dat begrijp ik... dat zij er onder uit willen komen. Maar wie mag de schade gaan betalen...
Als men gaat sleutelen/repareren aan een auto doe je dat toch met beleid. Ik heb er niet om gevraagd om de hoes te vervangen. Dit moest vanwege de APK. Maar ook de distributieriem moest vervangen worden, multiriem, schokbreker, waterpomp en een kleine beurt... dus al met al loopt dit APK geintje al in de centen (800,-) en dan als klapper de versnellingsbak...
Gilbey
|
maar hoe zeker weet jij dat het de bak is die joelt, het kan namelijk ook zijn dat de homokineet gewoon droog staat, en dat ze er vergeten zijn om er vet in te doen.
maar dit zijn geen grapjes, ik heb met mijn peugeotje ook iets soortgelijks gehad, ze hadden bij garagebedrijf eef wessels in wierden de versnellingsbakolie van men peugeotje vervangen, dus ik afrekenen en rij weg, en een week later(inmiddels 400 km verder) hoor ik ook dat de bak rauw loopt en joelende geluiden maakte, ik keek dus onder de auto en de stop zat er maar een halve slag ingedraait, (de olie is er in die week dus vrolijk weer uitgelekt tijdens het rijden.
ik ben toen teruggegaan, maar die de garagehouder wou er niks aan doen, een versnellingsbak kon zo kapot gaan en die stop kon er ook wel uitgedraait zijn door 1 of andere grapjas

zei die kerel. Hij was ook niet lid van de bovag toen nog even met de anwb gebeld(een advocaat van de anwb aan de lijn gekregen) maar hun zeiden ook, lastig te bewijzen, doe je weinig aan.
ik heb hem toen ook nog onder druk gezet. maar hielp ook niet

zat toen dus niks anders op, dan zelf een bakje van de sloop erachter te zetten
succes ermee