View Single Post
Old 24-01-2008, 23:20
Stoneman's Avatar
Stoneman Stoneman is offline
Forum Newbee

Allereerst een ieder bedankt voor het reageren...

Laat ik duidelijk zijn... het hoeft niet klaar te zijn voor onder de 400 euro...
Deze auto heeft al eigenlijk te veel gekost.. en daar gaat nog veel meer geld in zitten...maar droomde er al van sinds mijn 7e ... heb hem nu eindelijk...dit word een blijvertje... en daarom wil ik alles fatsoenlijk aanpakken...

Marcski/Stijn : Ik ga voor de Orginele K-Jetronic injectie optie... en als ik je goed begrijp heb ik dus geen KR draadboom nodig en heb dan net zoveel PKs als met KR-draadboom... dan lever ik niets in ??..
trouwens als ik maar een schema heb... dan maak ik het zelf wel... moet toch allemaal op andere lengtes gemaakt worden... is immers geen Golf !

Maar dan komt de vraag :
Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk info over wat ik nu precies nodig heb, om een soort boodschappenlijst te maken...dus zoveel mogelijk technische info over het blok en toebehoren is welkom.. weet iemand nog een paar linkjes ? (naast de info die hier op het forum al staat)

En zat er inderdaad al, zoals Breadfan aangeeft, te denken aan het reviseren van het blok, hij lekte vorig jaar een beetje olie..moet dus toch uit elkaar.... een oude buggy opknappen is nog wel te doen maar een blok volledig reviseren .... ik wil wel dat het gewoon goed gebeurt... Kent iemand een goed adres in de buurt van Eindhoven ??

Thx again !

Stefan
Reply With Quote