
25-01-2008, 00:52
|
 |
Class of 2003
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
|
|
Een kabelboom kan een handig begin zijn als je de verschillende electronische 'handigheidjes' aan een K-Jetronic aan de gang wil hebben (zoals koudstart, stationair regeling etc), en zeker als je gebruik wilt maken van de standaard ontsteking. Echter is zelfs dat hele systeem echt vrij eenvoudig en met een schema in de hand vrij eenvoudig zelf aan te sluiten.
De K-Jetronic zelf is echt totaal mechanisch (prachtig spul eigenlijk!!), en zal dus (eenmaal op bedrijfstemperatuur) geen paarden missen bij afwezigheid van electronica.
Hier staat wat interesante info over het K-jetronic systeem en zijn componenten (is Volvo, maar net zo van toepassing op onze VW's)
http://www.volvoclub.org.uk/tech/fu...elInjection.pdf
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
|
|