Ik stoor me niet snel aan inhalende vrachtwagens. Tenzij het gewoon behoorlijk druk is.
Ik ben ook eens een weekje mee geweest met een kennis, die internationaal rijd. Machtig mooi! Wat me persoonlijk opviel, voor mezelf, was dat het me helemaal niet stoorde dat we maar 80 Ã* 90 km/u gingen. Wat me wel ENORM stoorde, waren al die luxe wagens, die lekker leip aan het doen zijn....
Als je je nog eens stoort aan een vrachtwagen-chauffeur, bedenk dan wel, dat die mannen op 1 dag meer irritant gedoe meemaken, dan wij in een maand, ook al rijden we misschien 50.000 per jaar. Respect voor de vrachtwagen-chaufeurs! Mijn grootste concurrent, als binnenschipper...
Waar ik me vooral aan erger?
-onnodig links rijden
-bumperkleven
-niet gebruiken van knipperlichten
-onnodig langzaam rijden.
Als het druk is op de weg, en het merendeel rijd gewoon 120 km/u, pas je dan aan, en rij met de stroom mee, dus niet dom 100 of 110 blijven sukkellen en de gang uit de stroom halen. DAT veroorzaakt nou een hoop irritatie en ook file-vorming. Als het rustig is op de weg, en je wilt dan 100/110 rijden, best, zo lang je er een ander maar niet mee hindert.