
28-01-2008, 11:51
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
|
|
Quote:
Originally Posted by martiepartie
dat kan ook.. Heb je geen last meer van die rot carburateur.
tikkende hydrostoters; KAN er ook maar 1 zijn hoor. 1 klein vuiltje/propje of iets anders en je hydrostoter zit verstopt.
Bij mijn oude AAV was dit ook ineens het geval, na een reinigingsblikje (motor spoelen) en nieuwe olie+filter was het ook direct over.
Getik heeft weinig met de choke te maken denk ik zo.
Test het volgende eens;
Motor starten en warm laten draaien.
Trek de kap van't luchtfilterhuis er af.
Controleer of de vlinderklep van de choke helemaal verticaal staat.
Is dit niet zo, dan blijft deze klep hangen. Is deze wel terug gekomen in de verticale stand, dan ligt het daar iig niet aan.
Carb demonteren en grondig reinigen zou dan een optie zijn.
De KR ombouw is ook niet zomaar gedaan denk ik..
|
Ehm... dat kan ik dus niet hè. De motor warm laten draaien bedoel ik. Als ie überhaupt al start slaat ie af zo gauw de auto ook maar een beetje op temperatuur komt, en dan start ie de rest van de dag ook niet meer.
Ik begin een beetje te denken dat mijn lagerschalen naar de kont zijn.
En die KR... ik weet 't, maar 't blok moest er toch in, en het ligt er al. Moet alleen een achteras met schijven hebben en wat kleinspul. Bak, boom, subframe, assen en dergelijke zijn er al. 
Dus dan kan ik het er net zo goed nu al in zetten en er mee rondrijden tot de revisie klaar is. Anders schors ik hem gewoon tot ik het geld heb om het in een keer goed te doen.
|