Thread: tuner vragen
View Single Post
Old 29-01-2008, 02:17
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Even weer een HEUL oud topic uit de E-sloot pulken:

Quote:
Originally Posted by logmans
SLS-tuning, goed bedrijf, betaalbaar, dus veel geroddel, heeft soms echt troep. zoals Z-engineering, een gedane zaak.

Wat is er zooi aan? En met welke motoren heeft dit te maken? (Turbo, VR6, 8v of 16v,.... ?)
En wat bedoel je precies met gedane zaak? Verkopen ze die zooi niet meer? Of is SLS gewoon niks meer?

Ze beloven op hun site mooie waardes (70pk op een KR, atmo, voor een kleine €4.000,-. En hier schijnt ook een revisie van het blok bij inbegrepen te zijn. Geen geld dus, als je ziet dat je bij andere bedrijven al ongeveer net zo veel kwijt bent voor enkel de revisie) , maar ik heb het meestal niet zo op die geschatte pk's. Dus ik had graag geweten hoe betrouwbaar dit alles is. Wat is hun verleden en wat zeggen mensen er over die ermee in aanraking zijn geweest?

Edit: ik ben trouwens niet echt (lees: echt niet) geïnteresseerd in hun turbo technieken, maar enkel in een revisie van een KR met daarbij een tuning waarbij niet alleen een wat wildere nokkenas en een pan spaghetti d'r tegenaan wordt gegooid.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote