
31-01-2008, 17:51
|
 |
No personal life
|
|
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,052
|
|
Quote:
Originally Posted by sciroccoGTII
Nou kan het wel even simpel en kort uitleggen.. Door deze mengverdeler en eventueel montage van 16V warmloopregelaar wordt er veel meer benzine aangevoerd omdat deze mengverdeler normaal voor een 2.4L motor is? correct me when i`m wrong..) en stel jij draait je gasklephuis dicht zal er ook geen brandstof meer aangevoerd worden omdat je geen luchtstroom hebt, wel druk maar daar reageerd k-jet niet op..plaats dus geen blow-off valve.
Kun je prima en veilig aan het lopen krijgen hoor.. geen probleem. Kijk anders naar audi quattro,volvo`s , saabs geen probleem hoor.
Gr. Maurits
|
Sorry dat ik het zeg, wil ook niet off topic gan.
Maar op die manier kan je het nooit een goede AFR verhouding krijgen over het gehele toerengebied. Lijkt me nooit echt 100% betrouwbaar. Als je al iets te arm zit, schiet je olietemperatuur al zoveel omhoog. Te rijk is ook heel slecht.
Ik vindt het ZEKER een nette vraagpijs, mits alles in goede staat is.
Zijn er ook foto's van?
|