06-02-2008, 17:25
|
 |
VW Enthousiast
|
|
|
|
Lekkage Golf 2
Ik heb een groot probleem. Vorige week kwam ik erachter dat de vloer van mijn bijrijderskant doorweekt was. We ontdekten een scheurtje in de vloer precies bij het krikpunt onder de auto.
Dit hebben we dichtgemaakt met een kit, dus opgelost.......
Maar gisteravond tijdens een dikke regenbui zag ik water onder dashboard weg komen. Dus ik vanmiddag weer zien en voelde dat het isolatiemateriaal bij het dashboard nat was.....
Nu heb ik wat van dat spul weggeplukt en bleek drijfnat te zijn. Dus het water komt ergens boven uit het hoekje vandaan. Ook lag er water met troep boven op het gedeelte waar de kachelmotor in komt (kun je net met de vingers voelen).
Nu is mijn vraag hebben jullie een idee waar dat water weg kan komen? Het is gewoon regenwater (geen koelvloeistof), het water kan niet bij het rooster van de kachel vandaan komen (is afgekit) en alle afwateringsgaatjes zijn open. Ook neem ik aan dat het raamrubber niet kapot is, ziet er nog heel netjes uit en is volgens mij nog vrij nieuw, omdat de vorige eigenaar het raam vervangen heeft.......
Anders moet ik proberen om die luchtbuizen, waar de kachelmotor aan vast zit, los zien te krijgen maar dat is ook een lastig karweitje....
Alvast bedankt voor jullie reactie(s)