View Single Post
Old 14-02-2008, 16:59
kvcuijck's Avatar
kvcuijck kvcuijck is offline
Volksforum Aandeelhouder

Hoi Twan,

Als je nog veel parts hebt liggen is het natuurlijk wel handig om iets uit dezelfde bouwserie te kopen... Mijn Golf II 1.6TD bevalt ook erg goed moet ik zeggen. Het enige nadeel is het kabaal! Pfff, kan nauwelijks bellen als ik 120km/u rijd.

Ahhh. Ik kon het al niet rijmen met je woonplaats Dacht in de hangar het logo te zien van RAS (Rijmond Air Service) maar het blijkt van RAS (Rheinland Air Service)... Lekker verwarrend haha.

Zag een paar weken terug op RTM op de parkeerplaatsen voor de RAS ook een zwaar gehavende VW. Type weet ik zo niet meer, dacht alleen dat het zonde was zoals het er bij stond!

Teveel toevalligheden!!

Grappig, ik ben geboren in Wanssum en dat is vlakbij EDLV. Leuke relaxte buurt zonder files!!

Bijzonder dat EHEH dicht ging.. Toen wij rond de middag terug kwamen was het weer nog boven minima en dachten we daarheen uit te wijken als we niet op EHAM terecht konden...

Kunnen we niet een keer met het hele forum een tank diesel/AVGAS bij jullie kopen? Krijgen we vast een leuke kwantum korting en een goede reden om een Tankmeet te houden Diegene met de meest lege brandstoftank krijgt de 1e prijs!

Groet,

Een JET A slurper
Gone:
Golf II 1.6TD 44kw 315.000km
Reply With Quote